Contactati-ne: (+4) 0758.877.477 | office@aprendis.ro

Formator

Mai multe detalii....

    28 Octombrie 2017

    Pret: 550 lei

     

    Formatorul este specialistul în formare care proiectează, derulează, evaluează şi revizuieşte activităţi teoretice / practice şi / sau programe de formare şi dezvoltare a competenţelor profesionale, derulate în instituţii specializate sau la locul de muncă.
    Cursurile noastre pun accent pe exerciții practice,de echipă, cu scopul de a dezvolta abilitățile personale și profesionale ale cursanților în vederea formării unei viziuni clare despre cum trebuie să fie un bun formator.

    În cadrul cursurilor, participanții vor învăța noțiuni cu privire la:

    Structurarea eficientă a informațiilor din cadrul unui curs:

    • determinarea nevoilor de instruire ale unui grup de cursanți;
    • stabilirea obiectivelor de învățare;
    • tehnici de îmbinare a părții teoretice cu partea practică în cadrul unui curs.

    Logistica necesară pentru desfățurarea unui curs:

    • aranjarea sălii în funcție de tematica sesiunii de curs;
    • folosirea eficientă a mijloacelor instructiv demonstrative (flipchart,videoproiector,etc.)

    Controlul și gestionarea emoțiilor:

    • clasificarea și descrierea diferitelor tipuri de emoții (emoții funcționale- emoții disfuncționale);
    • strategii de management ale emoțiilor negative, disfuncționale;
    • tehnici de inducere a emoțiilor pozitive și optimizare personală.

    Managementul grupei de cursanți:

    • tehnici de spart gheața și menținere a interactivității;
    • principalii factori de perturbare a atenției;
    • strategii pentru captarea și menținerea atenției;
    • metode de stimulare și motivare a participanților.

    Tehnici de comunicare în cadrul sesiunilor de curs:

    • tehnici de folosire a limbajului verbal, nonverbal și paraverbal pentru transmiterea eficientă a informațiilor;
    • construirea și menținearea planului emoțional în cadrul sesiunii de training;
    • tehnici de răspuns,gestionare și adresare a întrebărilor din cadrul sesiunilor de training.

    Gestionarea confliectelor:

    • recunoașterea și anticiparea situațiilor care ar putea deveni dificile;
    • gestionarea situațiilor incomode care țin de context sau logistică;
    • gestionarea cursanților dificili;
    • aplanarea și medierea conflictelor.

    Locurile sunt limitate și se ocupă în ordinea înscrierilor.

    28 Octombrie 2017

    Prinde un loc în noua grupă

     

    Back to Top
    Enter your Infotext or Widgets here...